Aktivitets Utmaning: Vecka 11

Oj vilken bra vecka!

Eller inte…..

0 minuter på mig den här veckan.
Har bara legat på soffan eller i sängen hela veckan. Inte en endaste minut blir det på mig.
Gud så tragiskt.
Jag får mycket att ta igen den här veckan.

Men jag ska inte dit imorgon. Bara jag gick uppför en rulltrappa till biografen idag så fick jag en host attack. Trodde lungorna skulle komma upp.
Så jag tror gymet får vänta ännu ett par dagar.

Imorgon blir det ”Cultural Awareness” kurs med jobb.
Vi har ju Européer (pakeha), Maorier och andra ”Pacific Islanders” inom jobb, både som kollegor och klienter, och då gäller det att vara medveten om andra kulturer.
Vi ska nog mest prata om Maoriernas kultur tror jag. Som att man inte får sitta på ett bord och såna ”små saker” som är viktiga för dem och som vi måste vara medvetna om.

Kram på er allihopa!

6 thoughts on “Aktivitets Utmaning: Vecka 11

  1. halloj, den där hostan låter inge vidare! Hoppas att du kryar på dig snart! 90 minuter blev det för mig i veckan… Enjoy the rugby! Jag som egentligen inte följer någon sport, följer gärna rugbyn 😀

    • Det är bara så irriterande med hosta. =o/
      Grattis till dina 90 minuter! Du kom dig ut i alla fall!
      Är inte så inne på rugby faktist. Fattar inte poängen och sånt.
      kram

  2. Hej!
    Hoppas du är bättre nu, inte roligt att vara hostig. Som tur är har det blivit allt ovanligare med åren att jag blir förkyld men när jag blir det så får jag en enerverande hosta. Den är så jobbig och påfrestande, så jag lider med dig.
    Jag är sen som vanligt att lämna rapport från förra veckan. Men här kommer den till slut:
    Det blev 3 joggingturer a 30 min = 90 min.
    9 timmar intensivt potatisgrävning. Nu har jag grävt upp alla pluggar – nästan själv!.
    Sammanlagt, blir det väl 630 min. Tror jag, om jag räknade rätt.

Kommentera

