Smycken

Billigt är bra!

Idag var jag på stan för att gå på en kort 1,5 timme kurs för jobb.
Efter kursen bestämde jag mig för att ta en snabb runda på stan.

Jag gick in på mina favorit kläd affärer och fann endel snyggt, men hemskt dyrt.
Tråkigt att man inte får plats i kläderna på de billiga klädkedjorna.

Som ”plåster på såren” för att jag inte fann några billiga, snygga kläder i min storlek, gick jag in på några smyckes affärer. De där som säljer super billigt ”junk”.

Och jag hittade lite smycken för sammanlagt 100 sek.
Tyckte jag var billigt och precis lagom för min lilla kassa.En bra dag.
=o)

16 thoughts on “Smycken

  1. Det dröjer inte länge förrän du kan handla kläder som passar där dom har billigare kläder. Köper man dyrt så känner man sig tvungen att använda det OFTA köper man billigt kan man ransonera gångerna man har det på sig utan att man känner tt man kastat bort en massa pengar på något som mest hänger i garderoben. BW

  2. snyggt! gillar ringen med bärnstenar. den första bilden av de tre som sitter ihop, är det en ring eller ett armband, hur som helst så är den jättesnygg! Vill också ha!😀

Kommentera

