Aktivitets Utmaning: Vecka 14

Det är över!

Kära vänner,
Aktivitets Utmaning är avslutad.

Och denna vecka gick inte så bra för mig.
Men det skyller jag ju på resan så klart.
Haha! =o)

120 minuter på mig denna sista vecka.
Och så åtskilliga minutrar med att vandra runt, sola och bada.

Hur gick det för alla er?När jag kommer hem igen till NZ så ska jag utse vinnaren och lotta ut en andra vinnare.
Så nu måste ni kommentera och lägga in era minutrar för denna sista veckan.

Lycka till allesammans!

7 thoughts on “Aktivitets Utmaning: Vecka 14

  1. Detta var en rolig utmaning =) min veckoträning blev inte mycket.. 260 min pga förkylning men bara 180 min av dem var i lördags då jag var på training day =) Kram

    • Kul att du tyckte om den!
      Jag tänker fortsätta räkna minutrar, men inte som tävling, mest som en utmaning till mig själv att bli bättre varje vecka. Du får gärna vara med om du vill. =o)
      kram

  2. Välkommen tillbaka, hoppas att resan var toppen! Jag lyckades med 120 min träning för veckan. önskar dig en fortsatt bra vecka och lycka till med jobbet! kram

  3. Hemmm, det gick käpprätt o helvete…kanske 1,5 timmes gåing på sin höjd..om man inte räknar med all gåing i butiker då, men det ger lite motion!

    Kramis!

    • Jaja, men sån är det när man är på ferie. Har faktist fått in 2 riktigt jobbiga ”cardio” och ”fat burning” pass på gymmet på hotellet. Plus massa simning i poolen. Men sen har jag mest bara latat mig. =o)
      KRAM

Kommentera

