Aktivitets Utmaning: Vinnare!

Dags att berätta vilka vinnarna är från min Aktivitets Utmaning!

Ni som följt med och sett minutrarna röra sig uppåt på sidpanelen intill, vet att det är en person i denna utmaning som verkligen gett järnet!

Vinnaren utav antalet minutrar i Aktivitets Utmaningen är:
Viktkamp med hela 6,271 minuter.
STORT Grattis!
=o)

Priset har inte helt sammanställts än, men jag visar det så fort som möjligt.

Jag ville utse en andra vinnare, som är en slumpmässigt vald person
utav alla som deltagit i min utmaning.
Och den vinnaren är:
Skogstrollet Tycker!

Skogstrollet Tycker hade hela 3,750 minuter under utmaningen och låg tvåa.
Stort Grattis till dig oxå!

Sen vill jag säga att jag kommer att fortsätta räkna mina minutrar fram till runt den 15 December, och sätta in dem i sido spalten intill.
Om någon annan vill vara med så vi kan sporra varandra, går det naturligtvis bra.
Denna gång är det ingen utmaning, bara utmaningen att bli bättre varje vecka. =o)

Igen, GRATTIS till Viktkamp och Skogstrollet Tycker!
Sänd mig ett email med er adress så kommer priset med posten.

Kram!

7 thoughts on “Aktivitets Utmaning: Vinnare!

Kommentera

