Mer rekommendationer

Hittade en till blogg som blir en favorit.

Och det är bloggen Matlosen: detta skal vare pappas skål.

MASSA underbara recept här, något för alla smaker.
Nam-nam-nam.

Ska nog laga Lakseburger på Naan bröd med mangodressing en dag,

Hissig Torsk en annan dag,

Kyllingbryst med ovnsbakte rotgrönnsaker i provencalsk flötesås en tredje dag,

och så Ovnsbakte grönnsaker & Biffburger med chedar och olivenbröd en fjärde dag.

Ser ut som jag har nästa veckas meny i box. =o)

11 thoughts on “Mer rekommendationer

  1. Mums, mums, mums! Den bloggen måste jag kolla in! Här ska just bakas tårta! Blir en enkel variant- gräddtårta med bananer på! Ha en toppen helg Tine!
    Kram Anna

    • Ska sända dig lite recept. Har massa på g nuförtiden för jag letar nyttiga recept för oss så vi kan hjälpas åt att gå ner i vikt. Även om jag är den som måste gå ner MYCKET mer än K, men, men… =o)
      Kramar!

  2. Säger som föregående, matbloggar har jag dåligt med…så det var ett bra tips!! Ofta står man där och tittar i ett nästan öde kylskåp och inspirationen hamnar på noll…nu kanske man kan hitta nya recept som lockar.
    Ha det så gott!!
    Kram

Kommentera

