Att nå sina mål

I alla fall att komma riktigt nära…

Jag har varit medlem på mitt gym ett tag nu.
Idag hade jag min första ”re-assesment”.

Även fast jag inte gått ner så mycket som jag ville, är jag ändå nöjd med resultatet.
Jag har gått ner ca 5 kg, tonat upp armarna med 2 cm per arm.
Förlorat 3,5 cm på ett ben och 2,5 cm på det andra benet.
Midje måttet är dessvärre detsamma, men, men…

Jag är nöjd för det lilla. =o)
Det går i alla fall framåt!
Sakta men säkert.

Bara att fortsätta med planerade måltider och meny för varje vecka, för det är tydligt att det fungerar. Och det gör mig mindre stressad,
plus att jag inte vräker i mig en massa onyttiga ting. Bra!

5 thoughts on “Att nå sina mål

    • Ja, det är bara att fortsätta med Cardio, nästan varje dag. Det är tydligen det som kommer åt fettet mest, sa min tränare när jag frågade hur jag skulle träna för att bli av med flabbet. =o)
      Kul att du skriver upp dina minutrar! Om du vill kan jag lägga till dem på min sida oxå så kan vi trigga varandra lite.
      kram

Kommentera

