Det Blev Det Här

Rusade runt hela dagen igår för att hitta presenter.

Och så här i efterhand önskar jag nästan att jag bara hade köpt 2-3 saker
och inte en hel korg med grejer.
Men fint blev det och den blivande mamman blev väldigt glad! =o)

Jag kunde inte hitta en korg med ett handtag,
verkar som att NZ inte har såna ”normala” saker.Men det blev en korg i alla fall, men en baby filt i.
I filten la jag en liten body, en solhatt, organiskt sollotion för barnet, ett presentkort
på barnvakt (no expiry date), skumpa till föräldrarna, två olika blåmögel ostar,
en ”roulad” av frukt och nötter och lite choklad.

Blev riktigt fint!
Och trots att min plånbok nu är tom, så känner jag mig så där
lycklig som jag alltid blir när jag kan ge en riktigt fin och genomtänkt present till någon.
=o)

Det blev en mycket trevlig eftermiddag/kväll på
Southern Cross Bar & BBQ Grill
i Wellington.
Vi (förutom den blivande mamman) drack lite bubblande vitt vin, och åt gott.
Massa härliga skratt och ”djupa” snack om The Bachelor. Haha!
Jag har inte varit på tjejkväll på evigheter, säkert 4 år eller nåt,
så detta var verkligen en treat!

2 thoughts on “Det Blev Det Här

  1. Gullig och trevlig present, förstår att den blev uppskattad.
    Just nu är mannen uppe på vinden på ett utav uthusen och kollar efter skolplanscherna, han tror att han slängt dom, men det tror inte jag, så håll tummarna!!
    Kram

  2. Så massa fint du köpte till dem Tine! Det slog väl an c”,)
    Djupa samtal o Bachelor ja, har provat o diskutera det med F, funkar inte!!
    Här har just bachelorette, eller hur det stavas, avlutats. Tar väl en stund innan nya Bachelor kommer på tv här tänker jag!
    O tjejträff, hur kul aåar det inte. Man lever på det länge efteråt!

    Kramis!

Kommentera

