Veckans Video Recept: Olympia Coffee Roasters

Inget recept denna vecka, men en sorts promo video för kaffe maskiner!

Hittade denna video, som heter Olympia Coffee Roasters, på nätet härom dagen.
Voortex Productions som gjort videon, delade den med mig på Vimeo.

Jag är ju en kaffe älskare utan dess like, som ni kanske redan vet,
och tänkte att denna video skulle fungera fint som veckans ”video recept”,
bara för att den innehåller mitt favorit ”poison”. =o)

Så titta och njut av filmens uppfinningsrikedom, coola kamera moves
och riktigt känn aroman från en färsk kopp kaffe.

Enjoy!

5 thoughts on “Veckans Video Recept: Olympia Coffee Roasters

  1. Hej Tine!

    Jag är en av de där som ännu inte har lärt mig att dricka kaffe. Maken dricker men kaffe är helt enkelt inte min dryck. Dock älskar jag doften av det.😉 Jag är istället en temänniska.🙂

    Tack snälla Tine för dina fina och kloka ord på min blogg! De värmde gott ska du veta och visst är det knasigt att vi emellanåt får de där känslorna av att inte räcka till och vara good enough. För vi ÄR ju good enough. Vi gör vårt bästa med våra 24 timmar och vem kan begära mer? Vi får pusha och påminna varandra om att vi duger som vi är Tine. Att vi är good enough!

    Sköt om dig du fina och lova mig att i morgon gör du något bara för DIG!

    Kram Lotta

    • Åh, tack för dem orden, Lotta!
      Jo, jag måste försöka hitta tid till bara mig ibland. Även om jag är själv i huset så försöker jag åstakomma saker, ta tag i tvätt, hus och annat. Men idag ska jag ta i alla fall 30 min åt att bara ta vara på mig själv. =o)
      Kram!

Kommentera

