Blogg Utmärkelse!

Blir så glad! =o)

En perfekt start på min lediga Torsdag.

Fick en Bloggutmärkelse av kära Eva, med bloggen Grekisk Sallad.
Eva gjorde oxå lite reklam för mina filmer. Tusen tack för det, Eva! =o)

När man får utmärkelsen, ska man oxå göra följande:
1. Man ska tacka samt länka till den bloggare man fått den av.
2. Man ska i sin tur dela ut den till 5 bloggare med mindre än 200 följare samt meddela dem genom en kommentar hos dem.

Oj, svårt det här!
Jag följer ju många utav er därute i cyber rymden.
Så jag tror att den här gången kommer jag att skicka vidare till
vem som helst som känner att de förtjänar en Bloggutmärkelse.

Sen vill jag passa på att tacka för alla fina kommentarer inne hos mig.
Utan er följare och trogna läsare, skulle inte bloggen vara vad den är idag.
Och jag vill oxå be om ursäkt för att tiden inte räcker till för mig
att hälsa på er så mycket som jag skulle vilja.

Och så en sak till…
Jag har problem att kommentera hos några av er.
Vet inte vad det beror på.
Mest problem har jag med bloggen hviit.blogspot.com.
Jag kämpar vidare!

Trevlig Torsdag!

6 thoughts on “Blogg Utmärkelse!

  1. Grattis varje morgon efter frukost går jag in och kollar frukost går jag in och kollar undrar om tinefis skrivit något. Alltid lika spännande.BW

Kommentera

