Utmaning

En utmaning cirkulerar bland bloggarna.

Jag vill ju inte vara sämre, så jag antar utmaningen. =o)

Here we Go:

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
2002… Jag var i lumpen! I Dragontrumpetarkåren i Stockholm.
Eller, jag skulle precis rycka in i lumpen rättare sagt. =o)

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sen hade jag precis fått ett jobb! Jag var så lycklig att någon äntligen erbjudit mig jobb och kastade mig in i det med mycket positivitet. Inte det lättaste jobbet, mentalt, men jag har vuxit mycket det senaste året och känner att et gett mig verktygen att gå vidare i livet.

3. FEM SNACKS DU GILLAR:
Shut up! Jag ÄLSKAR snacks! Kanske därför jag ser ut som jag gör just nu. Hehe…
Här i NZ blir det mycket choklad. Försöker fortfarande hitta mina favorit chips.
Det blir nog Copper Kettle Sea Salt Chips.
I Sverige är Bilar, Daim, all sorts lakrits, chips, jordnöts ringar och annat stora favoriter.
Mmmm… =o)

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Många!
Jag älskar att sjunga med i låtar. Har till och med suttit och gnolat på bussen många gånger utan att märka det själva. Bara sett att jag fått konstiga blickar på mig.
Kan texten på en hel del låtar. Från barnvisor till RnB.

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
Resa!
Och betala av lån. Köpa en bostad i Skandinavien nånstans.
Skaffa kamera och color grading utrustning som jag innan bara drömt om.
Ta med min familj på härliga resor och sätta upp mitt egna företag.

Jag skulle skaffa min egna Stereoscopic DI Suite om jag blev mångmiljonär. =o)

6. FEM DÅLIGA VANOR:
Äter alltför mycket snacks.
Har för många ursäkter till att inte gå till gymet.
Är en Major Procrastinator! (Måste få räva i gir)

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Oj…Många…
Resa.
Fotografera.
Filma.
Klippa.
Färg korrigera.
Umgås med familj och vänner.
Läsa.
Se på film…

8. FEM SAKER DU ADLRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
Nät Strumpbyxor – Skulle se ut som en kassler.
Spetsiga skor – mina fötter får helt enkelt inte plats.
Stora Pälshattar – Major Fail.

9: FEM FAVORITLEKSAKER:
Leksaker? Uhm…. =o)
Ok…
Datorn (med allt vad det innebär)
Kameran
iPhonen
Ebook

10. TIO PERSONER DU VILL SE ANTA UTMANINGEN:
Jag lämnar det öppet.
Anta utmaningen den som vill. =o)

Trevlig Fredag allesammans!
Jag ska se på American Idol. Ny säsong börjar ikväll.

2 thoughts on “Utmaning

Kommentera

