Sommar Väder

Eller inte…

Det har inte varit mycket till sommar i år.

Ena dagen reganr det och blåser så man tror att taket ska flyga av,
nästa minut skiner solen och man bränner sig bara man tänker på att sola.

Och nu väntas ännu mer dåligt väder:
Heavy rain, gales to hit before weekend

(bild lånad från internet)

Men så hoppas vi på fint väder till helgen då.
I alla fall nån utav dagarna, för jag har tagit ledigt på lördag från jobb.
Tänkte jag skulle ha långledigt.

Håller tummarna på att solen kikar fram!

3 thoughts on “Sommar Väder

  1. Ja det där vädret! Jag gruvar mig till all snö som kommer o komma innan sommaren kommer. När ”alla andra” pratar o skriver om vår, blommor o värme så står jag här med reima jackan o svär!
    Hoppas du haft en fin hlg, Kramis!

Kommentera

