Upprepningar

Veckans Fototriss tema är Upprepningar.

Jag använder arkiv bilder den här gången, för jag finner
helt enkelt inte tiden att gå ut och fotografera idag.

Om ni vill få inspiration för veckans tema, så har Helena
lagt till en länk till Flickr gruppen Repetition.
Sen kan ni självklart se andra intressanta, kul och inspirerande bilder
på temat genom att klicka på den Här länken och se andra fototrissare.

Boat sheds down at Wellington Harbour, Oriental Parade. Camera: Canon 550D

Singapore, January 2008. Camera: Canon PowerShot G7

India, November-January 2007-2008. Camera: Canon PowerShot G7

59 thoughts on “Upprepningar

  1. Snygga bilder, perfekt för temat!
    Bilden med bodarna vid vattnet är ju perfekta men
    balkongväggen ger nig närmast en skräckblandad känsla, som upplagt för klaustrofobi. För mig i alla fall.
    Men favoriten blir trådrullarna. Den bilden gör mig glad!

  2. En riktigt härlig triss. Första bilden är så vacker med speglingarna i vattnet. Andra bilden har jag suttit och tittat på en bra stund för att komma under fund med om det verkligen är balkonger eller inte. Det ser ut som om det inte finns något golv så det är därför jag inte riktigt får ihop det. Snyggt trissat.

    • Tackar! =o)
      Jag vet, de ser inte riktigt ut som balkonger. Var så länge sen jag tog fotot att ajg inte minns om det verkligen var balkonger eller inte.
      kram

  3. Härliga, vackra och färgstarka bilder Tine ! Mittenbilden från Singpore, där kan det nog vara svårt att peka ut var man bor och jag undrar också lite över de bottenlösa balkongerna. Första bilden är klart vackrast men trådrullarna tycker jag nog bäst om. Om man nu ska välja 😉

Kommentera

