Vad vill du veta?

Som ni vet har jag haft lite torka på bloggen i det sista.

Tiden har inte räckt till helt enkelt.

Nu undrar jag vad DU vill veta mer om?
Vare sig det gäller Nya Zeeland, kanske Wellington specifikt,
om film industrin, om mina studier och drömmar, om mat och video recept,
visum, arbete i NZ, studera i NZ, bra turist mål, typisk NZ mat, NZ sport…
You name it!

En inte alltför smickrande bild på mig. Dubbelhakor och allt...

Kom med frågor så ska jag svara så gott jag kan, och kanske göra mer specifika inlägg om det är en fråga som kräver det. =o)

Tro det eller ej, men detta är i Nya Zeeland. Farewell Spit på Sydön.

Så kom igen!
Fråga på. =o)

6 thoughts on “Vad vill du veta?

  1. Hur gick det efter katastroferna, markraset och sedan containerbåten? Det läser man ingenting om här nu.
    Sen vill ju jag veta allt det du skriver om……
    Nej, men, bara berätta på, det är intressant!
    Agneta kram

  2. Först och främst…bilden på dej är jättefin!! Ser då inga dubbelhakor, däremot ett stort och varmt leende!!
    Jag tycker det är jätteintressant när du berättar om Nya Zeeland över huvudtaget, jag hade så många vanföreställningar har jag upptäckt…att det mesta är som här…vilket det tydligen inte är!! Det är kul att läsa om hur ”vanliga” människa lever, men sen är det otroligt intressant också när du delar med dej av dina framtidstankar och visioner!! Det är ju ”några” år emellan oss, och jag kan inte låta bli att fundera på hur jag hade levt om jag varit din ålder, jag som ibland är otroligt rastlös och sen i nästa sekund inte kan tänka mej att lämna min lilla stuga…
    Kram kram

  3. Hej Tine!

    Jättefin bild på dig tycker jag!

    Jag har aldrig varit i Wellington, så jag är lite nyfiken på staden och funderar på vad man inte får missa där. Hoppas ju kunna åka dit i juni/juli, och du kanske har tips på något guldkorn som inte står i turistguiderna?

    Jag undrar även om du gillar rugby? Det gör jag, även om jag inte är till hundra procent insatt i allt. Men det blir nog några rugbymatcher för oss under resan i alla fall, det ser vi fram emot.

    Ha det gott!

  4. Jättemysig bild på dig (inga dubbelhakor på min bild i alla fall och om så vore, vem bryr sig?!)!
    Jag vill veta allt! Har dock inte så mycket tid som förut att surfa runt, så jag kommer att missa en del. Summan av kardemimman är att jag tycker att det är trevligt att läsa alla dina inlägg från NZ!
    Kram, kram
    ☼☼☼

  5. Tine! Det kändes nästan lite otäckt att läsa Rigmors kommentar. Precis som hon skriver, varje ord från början till slut, känner jag precis likadant. Skulle inte kunnu utrycka det bättre själv. Nu vet jag plötsligt inte riktigt vad jag ska skriva för det blev ”hjärntorka” och jag vill ju inte skriva samma sak😉 Men helt säkert är att jag blir glad över att se ditt varma härliga leende och glimten i ögat. Dina berättelser från vardag, studier och äventyr är en riktig glädje att följa. Önskar bara jag hade mera tid. Orken ligger på nivå zero nu när jag går på min interferonbehandling. Cellgifterna påverkar dessvärre hela jaget negativt. Nu ska jag hålla maken sällskap ett tag innan det är dags att sussa. Må så gott !! Kommer snart att kika in här igen och då ska jag INTE läsa andras kommentarer först. Då tappar jag tydligen min egen spontanitet att skriva. Bamsekramar från Anita på Malta🙂

  6. H¨ller med föregående skrivare, gillar allt du skriver om! Det är så ortoligt mega annorlunda från det vi här har o kan uppleva. Så berätta vidare du från vradag o jobb! VI LÂSER c”,)

    Klem Anna

Kommentera

