Maranui Besök

Det var ett tag sen jag besökte mitt favorit café, Maranui,
men igår fick jag äntligen anledning att gå dit, med en av mina vänninor.Älskar atmosfären inne på Maranui.
Lite 60 eller 70 tal, blandat med modernt, och en surfar känsla
(surfar gör man i havet precis brevid), och LifeSavers färgerna
är ”incorporated” i interiöret, (gult och rött), samtidigt som
det är lite Industriell stil över det hela.

Min vännina, hennes tre månader gamla prinsessa, och jag,
njöt av god frukost, gott kaffe, få jollra med prinsessan,
och catch up on gossip och livets stora frågor. =o)
En riktigt mysig morgon!

Om ni någonsin besöker Wellington,
då måste ni ta ett besök till Maranui.
Deras smoothies och milkshakes ”are to die for”,
deras fish tortilla eller quesdillas är underbara, kaffet
superbt (Havana Kaffe), atmosfären är funky, laid back
och aningen högljudd, och utsikten är magnifik,
över havet och stranden.

Trevlig helg allesammans!

9 thoughts on “Maranui Besök

  1. Hahaha, de har ju en del av en båt bakom disken…i taket, tufft!!
    Ja DÂR hade jag trivts, slappa, prata, skratta…hela registret!

    Ha en fin helg, Klem Anna

  2. Kan se er två sitta där och prata o skratta, risken är nog att ni sitter där till dörrana stängs och ni har inte pratet färdigt.. KRAM

Kommentera

