Veckans Video Recept: Raw Vegan Chai Brownies

Det har ju varit sånt fokus på Raw Food i det sista.

Det ska tydligen vara väldigt bra för dig, och om du har några kilo att gå ner, så kan det hjälpa dig med det oxå. Om du i tillägg tränar förstås.

Jag är ingen Raw Food ätare.
Men det betyder inte att jag inte kan pröva recept för Raw Food.

Veckans Video Recept är Raw Vegan Chai Brownies och kommer från Faye Baldwin.
Jag har inte prövat receptet själv än, och undrar om jag kan få tag i alla ingredienser.
Men det vore värt ett försök i alla fall!

Enjoy!

5 thoughts on “Veckans Video Recept: Raw Vegan Chai Brownies

  1. Usch…nu får jag sådär dåligt samvete igen…träna och gå ned i vikt…hur sjutton ska man komma igång och sen få det att bli en vana…?? Promenader är nog min grej, utomhus nu och på bandet vintertid…och sen kan jag förstås njuta av din video ändå!!
    Ha det så gott!!
    Kram kram

    • Ja, jag vet hur du känner det.
      Försöker med tre dagar i veckan på gymet, men vet att jag borde pröva få in några fler dar. Finns bara ingen motivation för tillfället…
      Lycka till med träning och mat. =o)
      Kram!

  2. Spennendes:) Har hørt mye snakk om RAW Food, men ikke satt meg skikkelig inn i hva det faktisk er. Du får legge igjen en rapport viss du prøver å bake:)

    Fin fin onsdag til deg:)

  3. Hej Tine!

    Jag har hört mycket om RAW-food och förstått att det har blivit en stor grej (i London fast det restauranger på temat) men jag har ännu inte testat. Men vem vet, kanske blir det en test med dessa brownies. 🙂

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

  4. Oj, hade aldrig tänkt att det kunde bli gott…eller det vet jag ju inte men det ser iaf hur gott ut som helst!

    bra insalg med lite RAW!!

    Kramis!

Kommentera

