Rocky Road Cupcakes

Mmm…Gjorde några riktigt yummy Cupcakes ikväll.

Jag använde mig av Leila Lindholms recept,
men jag la till Turkish delight, vilket man bara måste ha i Rocky Road,
och jag bytte ut jordnötter mot Cashew nötter. Mest för att det
var de nötter jag hade hemma i skåpet redan. =o)

Nästa gång ska jag göra en Marshmallow topping istället för choklad fudge.
Blev lite mycket choklad på choklad. Och marshmallow topping är SÅ gott.

Ska ta dessa cupcakes till jobb imorgon.
Jag är ledig för det är en röd dag här. ANZAC day.
Men jag ska ta med cupcaksen till de som jobbar i alla fall.
(Plus att jag inte kan lämna dem hemma för då slutar det med att jag äter alla…)

2 thoughts on “Rocky Road Cupcakes

  1. Turkish va.för.nåt? Rocky roads är ju så goda som godis, så cupvake + kaka måste ju bli en hit!
    Ska köpa Leilas böcker i sommar, bara måste c”,)

    Kramis!

Kommentera

