Vilken deg!

Vi har bakat och lagat en massa mat på jobb de sista veckorna.

Det är så att frysarna ska vara fulla med mat och om vår housekeeper inte har tid att laga mat, eller om det är någons födelsedag eller nåt, kan vi alltid ta mat eller kaka ur frysen.

I alla fall, när jag bakade härom veckan måste jag ha haft de perfekta förhållandena, för allt jag bakade jäste så det räckte och blev över.

Lite kul faktiskt! =o)

Det var egentligen bara det jag ville säga med det här inlägget. Haha!

Trevlig Torsdag allesammans!

20120425-133330.jpg

20120425-133344.jpg

4 thoughts on “Vilken deg!

  1. Det är fantastiskt när det blir så, det har nog hänt mig nån enda gång också, men aldrig så fint som det ser ut med den degen du visar! Ultimat!
    Agneta kram

  2. Bullarna här kan bli så…men det beror nog på att vi har ganska varmt inomhus, mannen tror ibland att vi inte ens skulle behöva använda ugnen, men där tycker jag han överdriver en smula…Praktiskt med mycket i frysen i alla fall!!
    Kram kram

Kommentera

