Så här ser det ut där jag är

Då är jag på’an igen!

Har inte varit med på fototrissen på ett tag.
Temat denna vecka är Så här ser det ut där jag är.

Vi har sen höst här i NZ, och hela April fick vi storm vindar,
spöregn, kallaste dagen så långt i år, blandat med sol.
Men idag kära blogg vänner, sitter jag i t-tröja och
solglasögon på altanen med min brunch
(omelett på äggvita, med hembakat knäckebröd och kaffe)
och njuter ett nästan vindstilla Wellington!
Kan det bli bättre!?! =o)

Så det är så här det ser ut där jag är just nu.

20120506-114117.jpg

20120506-114127.jpg

20120506-114138.jpg

Trevlig söndag allesammans!!

P.S. Alla bilder är tagna med min iPhone, därmed kvaliteten.
Men det är verkligen JUST NU i alla fall. =o)

11 thoughts on “Så här ser det ut där jag är

Kommentera

