Var med!

Är du en wanna-be, eller hard-out scrap booking person?

Eller kanske vill börja med scrap booking?

hjem kära hjem

Kolla in Hjem Kära Hjems Give Away!!
Du kan vinna allt möjligt rart som har med scarpbooking att göra.
Allt från en tång med olika mönster, till sjablonger,
pärlor, papper, ja, allt möjligt fint!

Häng på!

Allt du behöver göra är att gå in Här, och skriva en kommentar
till inlägget för att vara med i dragningen den 7 Juni.

Lycka till!

One thought on “Var med!

  1. Jo…jag skulle gärna vilja…och kunna…att pyssla med scrapbooking!! Men nu är jag sån, att börjar jag med något blir det liksom oftast lite för mycket!! Så nu försöker jag lära mej att inte hitta på en massa saker som jag egentligen inte har tid för nu. Som det var med lapptekniken tex…för länge sen…hela huset fullt med lappar och tygbitar, till slut insåg jag att hela Sverige (och lite till av världen…) inte behövde mina kuddar och vad det nu blev, i lappteknik. Sen kom några små mjuka dockor med ulligt gulligt hår, likadant där…så jag försöker besinna mej…***skrattar***. Men man vet aldrig…
    Kram kram

Kommentera

