Ful i fejjan

Kom bara att tänka på ett quote som vi
har på gymet som jag ville dela med mig av.

Och jag vill dela med mig av det för att jag alltid ser så
röd och konstig och svullen ut i ansiktet efter ett pass
på gymet, medan några andra smala tjejer ser så
fräscha och fina ut alltid. Orättvist…
Och några tjejer är hårt sminkade och sminket
rinner inte ens av dem under träningen. Dunder smink!

Så med det quotet hoppas jag att ni alla
kan gå ut och träna hårt och vara stolta över
era röda, trötta ansikten efter en work-out. =o)

4 thoughts on “Ful i fejjan

  1. Klart man ska vara rosig i hela ansiktet när man tränat och vaddå smink, har dom smink på sig när dom tränar???? Jaja, det kanske man har numera. Glad Midsommar. Agneta kram

  2. Eller hur!
    Jag kommer i håg när jag började träna i min ungdoms år. Hon som hade klassen bytte om til matchande linne o örhängen…jag stog där o gapade i min t shirt o adidas short….tom barfota!

    Klem Anna

Kommentera

