Mat mat mat

Om det är nåt jag gjort alldeles för mkt av under min ferie i Sverige,
så är det att äta.

Det finns så massa mat här som man inte finner i NZ.
Och det är så mkt mer naturligt att gå ut i skog och mark
och plocka med sig kvällsmaten hem.

Jag insåg att fototrissen kommit igång igen, och temat är Mat mat mat.

Så jag var tvungen att vara med! =o)
Delar med mig av tre bilder på nåt jag ätit under min tid i Sverige,
och som jag inte äter nere i NZ.

För fler trissar, klicka Här.

Photo taken with iPhone 4.

Photo taken with Canon 1D Mark IV, 24-70mm f/2.8

Photo taken with Canon 1D Mark IV, 24-70mm f/2.8

2 thoughts on “Mat mat mat

  1. Hej där! Svamparna är min favorit! Bara älskar att plocka och äta kantarellerna! är du i Sverige fortfarande? Var är du och vad hittar du på?!!!!
    Kram Anna

Kommentera

