Veckans Video Recept: Tea

Sommaren lider mot sitt slut, och kanske ni till och med drar
er inåt på kvällarna, framför brasan, eller med tända ljus.

Då kan det vara gott med en kopp te!
Te för mig känns mer som en höst och vinter dryck.
Det värmer gott och man kan välja smaker som passar för sitt humör,
eller en ört som har mer eller mindre styrkande krafter.

Veckans Video Recept är en video om te, och dess fördelar etc.
Videon heter Tea – Health Nuts, och kommer från www.KORDUROY.tv.

Enjoy!

2 thoughts on “Veckans Video Recept: Tea

  1. Hallå!!
    Ja nu snart böjar det bli teatime med allt gott som finns på marknaden! Men det ska få bli september innan jag höstar till det, o vet du…det ska bli riktigt nordnorskt kanonväder den här veckan (om man ser bort från idag som regnat bort)!

    Kramis!

    • Ska bli gott med lite mys i soffan, med fin filten om sig. Men jag ser fram emot vår nu hemma i NZ. Fast egentligen vill jag inte alls resa tillbaka. Jag skulle inte ha nåt emot svensk höst, vinter, vår och ännu en sommar. =o)
      Kramar!

Kommentera

