Queen Sally’s Diamond Deli

Detta är ett av mina favorit cafén i Lyall Bay, Wellington.

Queen Sally’s Diamond Deli skulle bara vara ett temporärt kafé när syster kafét/restaurangen Maranui förstördes i en brand.
Det lilla kaféet blev så populärt att även efter att Maranui öppnade sina dörrar igen, så fortsatte de att få massa nöjda kunder som inte kunde få nog av denna lilla, industriella, 60-70tals plats, och de bestämde sig för att fortsätta ha öppet.

Min film är som en liten ”promotional video” och ett sorts fanbrev. =o)
Hoppas ni tycker om den.
Lämna gärna kommentarer.
Ursäkta ljudet och jag vet att mitt stativ och jag själv syns i en del klipp….

9 thoughts on “Queen Sally’s Diamond Deli

  1. Fy faan, så jäklans bra Tine!!
    Vilket café o vilken superhärlig tjej som jobbar där!
    Förstår VERKLIGEN att du trivs med en latte där, suga in atmosfären o se på folk!

    Bra jobbat, Klem Anna

  2. Men så bra…och så söt och charmig Rose är!! Förstår om det är ett välbesökt café…!! Precis vad man behöver se den här årstiden, få drömma sej bort lite och hoppas, hoppas att man kanske en dag kan göra en resa…
    Ha det så gott!!

  3. Wow! Helt fantastisk video Tine. Du är så jäkla duktig!🙂 Själv vill jag bara sätta mig på ett plan bums och besöka denna ljuvliga pärla. Där skulle jag kunna sitta i timmar (och skriva ;)). Och Rose är precis sådär charmig och glad som man önskar på ett sådant här ställe. Jag förstår mer än väl att detta är en av dina favorter.🙂

    Tack för att du delar med dig och sprider glädje Tine.♥

    Kram Lotta

    Ps. Att du dessutom har en av mina favoritlåtar med gör ju de hela bara ännu bättre.🙂

Kommentera

